counter create hit

مطالب مرتبط:

آثار کمدی در روز پنجشنبه اکران نمی شوند

مهر نوشت: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد که سینماهای سراسر کشور به دلیل شهادت امام موسی کاظم (ع) در روز پنجشنبه فیلم کمدی اکران نمی کنند. ...

احضار مجری ورزشی مشهور ایران به دادگاه

عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

سینما آی فیلم فیلشاه را معرفی می کند

اسماعیل باستانی، مجری برنامه هفتگی «سینما آی فیلم»، این هفته به معرفی انیمیشن «فیلشاه» می پردازد.

پدیده ای که بساط شبکه های ماهواره ای را جمع خواهد کرد

بازیگر سریال «دیوار به دیوار» درباره تولیدات حال حاضر گفت: شاهد این هستیم که سریال ها چند سری شده اند و این اصلا بد نیست. گروه نویسندگان یک سریال می توانند دور هم جمع شده و روند چند سری بودن و قصه های خوب را شکل دهند. ...

فیلم | ماجرای جاماندن شی خارجی در شکم بیمار در عمل سزارین!

بر اثر بی توجهی ابزار کار پزشک در شکم خانمی که برای سزارین به بیمارستانی در کرمان مراجعه کرده بود، جاماند.

صداوسیما فقط کالای ایرانی جایزه می دهد

با دستور رئیس سازمان صداوسیما از این پس برنامه های رادیویی و تلویزیونی موظف شدند جوایز و هدایای خود را صرفاً از میان کالاهای ایرانی انتخاب کنند.

گزارش نوبخت از عملکرد بودجه سال ۹۶ در کمیسیون برنامه

نشست عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور محمدباقر نوبخت برای تشریح عملکرد بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور و منابع و مصارف عمومی بودجه سال ۹۶ برگزار شد. ...

فیلم های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

فیلم های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته

به گزارش جهان نیوز، فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «گذری به هند»، «گل ناز»، «محمد رسول الله»، «ماجراجویان»، «روز هفتم»، «غافل»، «در جستجوی قطعه گمشده»، «مایا»، «اسب رویایی»، «عموی خسیس من»، «رویای صعود»، «اینجا چراغی روشن است»، «نیزارهای بلند»، «پرواز خیالی2»، ...

پخش بیش از ۵۰ فیلم در تعطیلات

بیش از ۵۰ فیلم در تعطیلات پایان هفته و عید مبعث از تلویزیون پخش می شوند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته

«فِراری» ساخته داود نژاد، احتمالا متفاوت ترین فیلم روی پرده است، داستان دختری که به دنبال رویاهایش در شهر می چرخد و با جامعه ای پر مخاطره مواجه می شود، نظیر این قصه را بارها شنیده ایم خوانده ایم و دیده ایم اما داود نژاد موفق شده از یک داستان نسبتا تکراری اثری خلق ...

گفتگوی اختصاصی برنامه دوربین شما با رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا

حلیم بن قادر ، رییس فدراسیون آسیایی و دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در سفر 3 روزه خود به ایران با وزیر ورزش و جوانان، دبیرکل کمیته ملی المپیک و سایر مسئولین ورزش کشور دیدار و در ارتباط با پیشرفت این رشته ورزشی هیجان انگیز در ایران و آسیا به مذاکره پرداخت. و ...

اهدای جایزه بهترین فیلم اول در جشنواره جهانی فجر

امسال برای نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر، جایزه ای به فیلم های اول اهدا می شود که داوران این بخش شامل دو سینماگر خارجی و یک ایرانی خواهند بود.

بنر مرکز رسانه های دیجیتال کار دست وزارت ارشاد داد +عکس

در نشستی با رسالت و عنوان «چرا پیام رسان بومی» کانال های تلگرامی و اینستاگرامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد در آن تبلیغ شد.

داستانی عبرت آموز از سیره امام کاظم(ع) به روایت حجت الاسلام قرائتی + فیلم

داستانی عبرت آموز از سیره امام کاظم(ع) به روایت حجت الاسلام قرائتی + فیلم

بُشر بن حافی زمانی که متوجه شد امام کاظم(ع) از مراسم پایکوبی او ناراحت است، پای برهنه به سوی حضرت دوید.

فیلم| آوازخوانی محمد معتمدی در مراسم بدرقه «بزرگِ» موسیقی ایران

مراسم تشییع پیکر بزرگ لشگری، پیشکسوت موسیقی ایران با آوازخوانی محمد معتمدی، خواننده آواز اصیل ایرانی انجام شد.

حواشی جالب فوتبالی از نگاه فوتبال ۱۲۰ (بخش دوم)!

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ که در ” آیتم فان دو” به نمایش جالب ترین اتفاقات فوتبالی در فوتبال جهان پرداخته است. حواشی جالب و کمی هم دردناک در این آیتم گنجانده شده است. پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند. ...

پرنده شیرین جوانی

پرنده شیرین جوانی

پرنده شیرین جوانی سینما و تلویزیون > سینمای ایران - سعید راث:Kao baged کودکان, سینما, پدرش, مهدی baged یکی از قدیمی ترین و فعال ترین hardani ۴ دهه اخیر سینمای ایران است. ارین مدیر DH با فیلم eroi چون "سنا" و "از دست رفته" در آغاز دهه 70 با فیلم "خانه خلوت" نمایش سطح viesasis به روز رسانی راحت و در تمام این سال ها همراه با تمام prasonisi است این فیلم به موثر علت پیوسته است. طبیعی است که baged از همان دوران نوجواني به سر یک زن پدر او در حال حاضر در اواخر DH به عنوان دستیار کارگردان در این فیلم به دلیل "عشق کافی نیست" و "sobha برای مدت دو سال" تجربه اجازه می دهد. در قرارداد یکی از رزیدنت برنامه ریزان حرفه ای و سینما, فیلم کوتاه, فیلم های تصویری و البته از خیلی وقت پیش برای ساخت اولین اثر ساینس زمان تعيين و فرزندان خود را. سایه از این تاریخ و پس زمینه در فیلم "ایتالیا ایتالیا" و " احترام به جزئیات دکل و ظاهر هر صحنه مطابق با الزامات از تمام ساکنان rvhere carran. ایتالیا ایتالیا فضایی شاد و سرگرم کننده است. یک کمدی رمانتیک با شانگهای امیدوارم که سینمای ایران ، این به تازگی. دانلود فیلم Joan سپاسگزار است که این ادعا است از شروع می تواند مخاطبان خود را با تلفن همراه. ایتالیا ايتاليا فيلم خوش آب‌ورنگي است؛ فيلمي كه نشان مي‌دهد سازنده‌اش سليقه بصري خوبي دارد و مي‌داند چگونه از نور و رنگ براي رسيدن به ضيافتي سينمايي استفاده كند؛ فيلمي كه با ارجاع مستقيم به «هامون» مهرجويي، از انواع و اقسام ارجاع‌هاي سينمايي بامزه ديگر هم بهره مي‌گيرد. زوج حامد كميلي و سارا بهرامي هم در ايتاليا‌ايتاليا خوب جواب داده و درآمدن بده‌بستان‌هاي 2 بازيگر اصلي فيلم نقش مهمي در دلپذيري حال و هواي كلي اثر دارد. در شرايطي كه بسياري از فيلمسازان جوان در اولين گام حرفه‌اي‌شان مي‌كوشند سراغ الگوهاي امتحان پس‌داده بروند، سازنده ايتاليا ايتاليا، به نوعي خود را وارد ميدان مين كرده است. اين جنس از كمدي رمانتيك با اين سكانس‌هاي موزيكال، اگر در اجرا درست از كار درنمي‌آمد، كل فيلم از دست مي‌رفت. ايتاليا‌ ايتاليا، دست كم تا نيمه پرنشاط و خوش‌ريتم جلو مي‌رود و تماشاگر را با فضاي شوخ و شنگش همراه مي‌سازد. اين فيلم تا جايي كه به رابطه عاشقانه نادر و برفا مي‌پردازد، در فضاي شيرين كمدي رمانتيكش كاملا موفق عمل مي‌كند و به مرور روند اتفاق‌ها فيلم را به سمت تلخي مي‌برد. برفا كه دستيار كارگردان است (و فيلمساز از اين موقعيت شغلي بهره مناسبي براي ارجاع‌هاي سينمايي گرفته) قصد دارد فيلم اولش را بسازد. برفا براي ساخت فيلم به مشكل برمي‌خورد و در زندگي شخصي‌اش هم با بحران مواجه مي‌شود. فرزندش مرده به‌دنيا مي‌آيد و رابطه‌اش با نادر از آن شور و شيدايي اوليه به گسست عاطفي مي‌انجامد. به اين ترتيب ايتاليا ايتاليا از فضاي شاد اوليه‌اش فاصله مي‌گيرد و لحن تلخي مي‌يابد. البته تلاش فيلمساز بر اين بوده كه در اين تغيير لحن، تناسب و تعادل را فراموش نكند. نيمه دوم ايتاليا ايتاليا به‌خوبي نيمه‌ اولش نيست ولي فيلم در نهايت مي‌تواند با تمام فرازونشيب‌ها و دست‌اندازها تا پايان تماشاگرش را همراه نادر و برفا نگه دارد. فراموش نكنيم كه منبع اقتباس فيلم، قصه‌اي تلخ بوده است. ايتاليا ايتاليا در نيمه دومش به تنه قصه جومپا لاهيري نزديك‌تر مي‌شود؛ قصه‌اي درباره فروريختن رابطه عاطفي ميان يك زوج. اين رويكرد با خود تلخي‌اي را به همراه مي‌آورند كه در قياس با نيمه شاد و شوخ و شنگ فيلم مي‌توانست به دوپارگي گل درشتي در فيلم تبديل شود. ايتاليا‌ايتاليا گرچه تا حدي دچار اين دوپارگي است ولي اجراي سرحال كاوه صباغ‌زاده و توجهش به برخي جزئيات باعث‌شده فيلم در نهايت از نفس نيفتد و به راه خود ادامه دهد. كاملا پيداست كه فيلمساز كوشيده تا رويه‌اي شيرين بر قصه تلخش بكشد، طوري كه كام تماشاگر تا حد مقدور و ممكن تلخ نشود؛ به اين معنا كه از تماشاي فيلم آزار نبيند و تلخي به بن‌بست‌رسيدن رابطه زوج عاشق و حتي فاجعه مرگ بچه خيلي اذيتش نكند. با اين همه حال خوبي كه ايتاليا ايتاليا در نيمه اولش به تماشاگر هديه مي‌دهد، در نيمه دوم قدري كمرنگ مي‌شود. ايتاليا ايتاليا تماشاگرش را سيراب نمي‌كند ولي آنقدر مفرح هست و آنقدر ظرايف و جزئيات دارد كه بتواند سرگرم‌كننده باقي بماند. انرژي جواني و شوري كه در فيلم وجود دارد آن را سرپا نگه مي‌دارد. روايت غيرخطي و تجربه‌گرايي حاكم بر فيلم، بر بستر سينماي جريان اصلي و الزامش حركت مي‌كند. ايتاليا ايتاليا بسته پيشنهادي كارگردان خوش‌ذوقي است كه در نخستين فيلم بلند سينمايي‌اش، گويي خواسته همه حرف‌هايش را بزند، به فيلم‌هاي مورد علاقه‌اش ارجاع دهد، از سدها و موانع بر سر راه فيلمسازان جوان بگويد و در كنارش قصه‌اش را هم روايت كند. شايد اگر صباغ‌زاده كمي از دلمشغولي‌هاي شخصي‌اش مي‌كاست و با تمركز بيشتري قصه‌اش را تعريف مي‌كرد با فيلمي به مراتب منسجم‌تر سروكار داشتيم ولي نمي‌توان انكار كرد كه بخشي از جذابيت ايتاليا ايتاليا از همين پروبال‌دادن به مايه‌هاي شخصي مي‌آيد. در انتهاي ماجرا وقتي برفا از تصميم به جدايي مي‌گويد، فيلمساز مي‌كوشد دريچه اميد را نبندد. آنچه در نيمه دوم فيلم از شكاف ميان زوج جوان ديده‌ايم ما را خيلي اميدوار نمي‌كند كه اين داستان بتواند فرجام خوشي داشته باشد ولي ديالوگ‌ نهايي نادر قرار است حكم كاستن از تلخي پايان يك رابطه عاشقانه را داشته باشد. ايتاليا ايتاليا فيلم متوسطي است كه تماشاگر را براي پيگيري فيلم‌هاي بعدي سازنده‌اش اميدوار نگه مي‌دارد. فيلمي كه تماشاگرش را آزار نمي‌دهد پشت فيلم‌، انرژي و شور جواني به چشم مي‌خورد و البته از نيمه دوم ،فيلم با كمبود مصالح داستاني مواجه مي‌شود. به تعبيري دقيق‌تر، فيلمنامه از اجرا كم مي‌آورد و در جاهايي حتي به ورطه تكرار مي‌افتد. مي‌شود تصور كرد كه با فيلمنامه‌اي پر و پيمان‌تر، ايتاليا ايتاليا مي‌توانست به فيلمي بسيار بهتر تبديل شود؛ هر چند در شرايط فعلي هم ايتاليا‌ايتاليا مي‌تواند گليم خود را از آب بيرون بكشد؛ فيلمي كه تماشاگرش را آزار نمي‌دهد، برايش نسخه‌هاي جعلي اجتماعي‌نما نمي‌پيچد و قصه ساده‌اش را بهانه نمي‌كند تا به انتقال پيام‌هاي جهانشمول و عجيب و غريب بپردازد؛ فيلم متوسطي كه مي‌توانست بهتر از اينها باشد ولي همين هم براي تماشا كردن و لذت بردن كفايت مي‌كند؛ فيلمي كه پشتش نه كارگرداني پرادعا كه فيلمسازي فروتن قرار دارد كه سعي كرده تماشاگرش را در لذتي كه از حال و هوا و فضاي فيلمش برده، شريك كند.